ZAJĘCIA

Zapraszamy na zajęcia jogi i pole dance w wielu wariantach, na każdym poziomie zaawansowania

Więcej

Aerial® Joga

Aerial ® Joga to połączenie tradycyjnej jogi, z elementami pilatesu. Zwana jest także jogą antygrawitacyjną, jogą w powietrzu, lub air jogą.

Ćwicząc na podwieszanych pod sufitem hamakach, doświadczasz błogiego stanu unoszenia się, dryfowania i lekkości.

Więcej

Aerial Sunset

Aerial Sunset to praktyka jogi połączona z medytacją. Celem jest wyciszenie, odstresowanie, na dobry sen.

Ten rodzaj praktyki ma na celu odprężyć zmęczone po całym dniu ciało i wyciszyć nadmiar bodźców. Zatapiamy się w mięciutkim hamaku (bądź na macie) i uczestniczmy w koncercie żywych instrumentów.

Więcej

Aerial® Dance

Chcesz delektować się płynnymi przejściami z pozycji w pozycję, wykorzystując ciężar własnego ciała oraz podwieszony pod sufitem hamak?

Idealny balans pomiędzy rozciąganiem i wzmacnianiem, bazuje na Aerial Dance czyli tańcu w powietrzu. Płynne przejścia między pozycjami, połączenie ruchu z oddechem. Zajęcia rozciągające i wzmacniające mięśnie całego ciała.

Więcej

Kręgosłup Antygrawitacyjny

Kręgosłup antygrawitacyjny to zajęcia przeznaczone dla wszystkich pracujących przy biurku. Będziemy wykonywać asany, rozciągające kręgosłup, korzystając z najbardziej wspierającego i wszechstronnego wsparcia, jakim hamak do jogi.

To relaksująca praktyka z koncentracją na zatapianiu ciała w pozycji, aby uwolnić napięcie i zmagazynowany stres. Ta praktyka jest odpowiednia dla wszystkich, w tym dla absolutnie początkujących.

Więcej

Antygravity FIT

Antygravity FIT to trening kardio o dość wysokiej intensywności, które łączą w sobie elementy fitnessu, jogi, stretchingu.

Wykonywane są na specjalnych podwieszanych hamakach, które redukują wpływ grawitacji na nasze ciało, czyniąc je elastycznym i jędrnym. Ćwiczenia Antygravity Fit doskonale modelują sylwetkę i redukują tkankę tłuszczową.

Więcej

Joga Hatha / Vinyasa

Vinyasa oznacza „ruch zsynchronizowany z oddechem”. To fantastyczny styl jogi dla tych, którzy nie lubią nudy.

Podczas praktyki dużo uwagi koncentrujemy na medytacji i oddechu. Na lekcjach jogi można oczyścić ciało, wyciszyć umysł i zregenerować układ nerwowy.

Więcej

Joga Kundalini

Joga Kundalini wywodzi się z mistycznej tradycji starożytnych Indii. Praktyka kriji, asan, pranajamy, medytacji oraz starożytnych mantr ma na celu obudzenie świadomości, rozpuszczenie wewnętrznych blokad i wniesienie do życia radości.

Udostępniona ludziom Zachodu 50 lat temu przez Yogi Bhajana jest jedną z najbardziej tajemniczych i najdłużej utrzymywanych w sekrecie form jogi. Jogini twierdzą, że stanowi najszybszą metodę transformacji i osiągnięcia oświecenia, a nawet że to, co normalnie zajęłoby 20 lat, dzięki kundalini jodze można osiągnąć w rok.

Więcej

Pole Dance

Pole Dance nie ma granic, można zacząć trenować będąc dzieckiem czy dojrzałym człowiekiem.

Jeśli nigdy wcześniej nie ćwiczyłaś/łeś obawiasz się, że nie starczy Ci sił, pozbądź się obaw! Te zajęcia są opracowane z dbałością o najmniejszy szczegół. Na treningach poznasz niezbędne podstawy do wykonywania figur.

Więcej

Pole Exotic

Na zajęciach Pole Exotic uczymy jak pięknie poruszać się na rurce i wokół niej.W botkach do tańca na rurce!

Na treningu nauczysz się nie tylko trików, ale przede wszystkim wyrażania się poprzez zmysłowy ruch. Poprawisz koordynację i wzmocnisz mięśnie.

Więcej

Aerial Hoop

Taniec na kole to jedna z najbardziej lirycznych sztuk powietrznych. Nieograniczona ilość możliwości jakie daje ten rekwizyt, a także piękne obrazy, które tworzą się gdy wprawimy go w ruch, pozwalają na stworzenie wyjątkowych pokazów.

W trakcie zajęć nauczysz się wielu figur, płynnych przejść między nimi, a także jak kontrolować ciało, w momencie gdy działają na niego różne siły zewnętrzne związane np. z wirowaniem.

Więcej

Aerial Family

Aerial Family to zajęcia dla mam z dzieckiem w wieku od 3 do 5 lat.

Cudowna godzina, która buduje więź, relaksuje i daje przyjemność z rozciągania i wzmacniania ciała.

Więcej

Streching i szpagaty

Marzysz o spektakularnej pozie w szpagacie, wygięciach do tyłu, by z lekkością móc osiągać satysfakcjonujące figury na rurce, kole lub na szarfach?

Na tych zajęciach 100% czasu dedykujemy rozciąganiu wybranych partii mięśni (do szpagatów,  mięśnie wokół kręgosłupa, rozciąganie barków, budowaniu więcej przestrzeni w naszym ciele).

Więcej

Zapisz się już dziś!

Sprawdź dostępne terminy i dołącz do nas w Twoim Studiu Jogi!

Sprawdź dostępne terminy