Joga Jin Jang

Połączenie płynnych przejść na bazie powitań słońca hatha jogi z dłuższym trwaniem w pozycjach, by jeszcze lepiej rozgrzać, a następnie rozciągnąć i rozluźnić się w pozycjach swoje ciało. Joga jin jang jest przeznaczona dla osób zarówno zupełnie początkujących jak i ćwiczących dłużej. Praktykujemy z intencją w blasku świec, jest wyjątkowo klimatycznie…

Czytaj dalej

Joga Kundalini

Joga Kundalini ma na celu obudzenie świadomości, rozpuszczenie wewnętrznych blokad i wniesienie do życia radości. Jest jedną z najbardziej tajemniczych i najdłużej utrzymywanych w sekrecie form jogi.

Czytaj dalej

Ashtanga joga

Ashtanga joga jest dynamicznym rodzajem jogi, w którym zasadnicze znaczenie odgrywa ruch, oddech i koncentracja. Aby poczuć efekty praktyki ashtangi potrzebne jest zaangażowanie, regularność i pełna kontrola nad ciałem. Ashtanga przynosi jednak niezwykłe efekty. Zobacz, czym jest ashtanga joga i dlaczego warto ją praktykować?

Ashtanga joga – podstawowe założenia jogi dynamicznej

Ashtanga jest nazywana jogą dynamiczną, ponieważ ruch podąża tu bezpośrednio za oddechem, co sprawia, że ciało pracuje w pełnej harmonii. “Asto” oznacza osiem, co ma za zadanie podkreślić ośmiostopniowość tej ścieżki jogi, na którą składają się:

yamy – zasady moralne

niyamy – praca nad sobą

asany – pozycje, ćwiczenia fizyczne

pranayama – rytmiczna kontrola oddechu

pratyahara – kontrola zmysłów

dharana – koncentracja

dhyana – medytacja

samadhi – urzeczywistnienie Jaźni.

Naturalnym efektem dobrze wykonywanej praktyki jest doświadczanie, urzeczywistnienie wszystkich następujących po sobie punktów. Samadhi to ostateczny punkt praktyki: oświecenie, wyzwolenie, pogodzenie się ze sobą. Warto pamiętać, że ashtanga bez oddechu nie jest ashtangą. Dlatego wykonywanie asan bez kontroli oddechu nie da pożądanego efektu.

Zapisz się już dziś!

Sprawdź dostępne terminy i dołącz do nas w Twoim Studiu Jogi!

Sprawdź dostępne terminy