Kręgosłup antygrawitacyjny to zajęcia przeznaczone dla wszystkich pracujących przy biurku, a także przeciążonych treningami sportowców. Będziemy wykonywać asany, rozciągające kręgosłup, korzystając z najbardziej wspierającego i wszechstronnego wsparcia, jakim hamak do jogi. To relaksująca praktyka z koncentracją na zatapianiu ciała w pozycji, aby uwolnić napięcie i zmagazynowany stres. Ta praktyka jest odpowiednia dla wszystkich, w tym dla absolutnie początkujących.

Kręgosłup antygrawitacyjny to aerialowe wydanie popularnych zajęć znanych jako „zdrowy kręgosłup” lub „joga dla kręgosłupa”.

Zajęcia charakteryzują się pozycjami, które przyniosą ulgę dla kręgosłupa, zrelaksują i zregenerują. 

Dla osób, które potrzebują :

  • rozluźnić napięcie w odcinku lędźwiowym
  • większego zakresu w stawach biodrowych
  • popracować nad mięśniami głębokimi miednicy
  • otworzyć się w klatce piersiowej poprzez łagodne rozciąganie
  • rozluźnić i wzmocnić obręcz barkową, mięśnie grzbietu i szyję
  • wzmocnić nadgarstki
  • uspokoić myśli i głowę
  • swobodnie pooddychać
  • odpoczynku dla ciała i umysłu

Stopień intensywności:

Co zabrać?