Joga hormonalna działa profilaktycznie i terapeutycznie, odmładza, podnosi poziom żeńskich hormonów, daje energię i witalność, lepszą sprawność fizyczną, spokój wewnętrzny i równowagę emocjonalną!

Joga hormonalna, to zajęcia w cyklu stałych spotkań – precyzyjnie opracowanego programu, według twórczyni DINY RODRIGUES. 

Jest to naturalna terapia, przy pomocy której można wznowić produkcję żeńskich hormonów.
Dzięki wewnętrznemu masażowi – za pomocą specjalnych asan oraz intensywnym technikom oddechowym – pozwala wznowić lub zintensyfikować wytwarzanie hormonów, utrzymać dobry stan zdrowia, poprawić kondycję i uśmierzyć wiele  dolegliwości.

KORZYŚCI płynące z regularnej prakatyki Jogi Hormonalnej:
• oddziaływuje na całe ciało, a głównie na: jajniki, przysadkę, tarczycę, nadnercza
• ma działanie terapeutyczne i profilaktyczne
• podnosi poziom libido i podwyższa energię życiową
• łagodzi PMS oraz przejście przez menopauzę
• odmładza (zobaczcie zdjęcia Dinyh Rodriguez :D)
• pomaga osobom z niedoczynnością tarczycy i chorobą Hashimoto
• wpływa na poprawę skóry dla osób z trądzikiem o podłożu hormonalnym
• pomaga Kobietom leczącym się z powodu niepłodności
• wpływa na zminimalizowanie zaburzeń hormonalnych m.in. PCOS (zespół policystycznych jajników), zaburzenia cyklu menstruacyjnego, zanik miesiączki, PMS, przedwczesna menopauza (zanik miesiączki i niski poziom estrogenów) 
• spokój i wewnętrzna równowaga

W każdym wieku warto już zacząć regularnie ćwiczyć Jogę Hormonalną. Szczególnie polecana jest kobietom w wieku 30-40 lat.

PRZECIWWSKAZANIA do praktyki jogi hormonalnej:
-> Ciąża
-> Rak piersi (estrogenopochodne i inne hormonozależne)
-> Duże mięśniaki (konsultacja lekarska)
-> Zaawansowana endometrioza. Przy lekkiej, można ćwiczyć
-> Operacje i ciężkie choroby serca
-> Stan zapalny wyrostka robaczkowego
-> Zaawansowana postać osteoporozy

Prowadząca: Hanna Darmas, Nauczycielka Jogi, certyfikowana nauczycielka jogi hormonalnej.

Stopień intensywności:

Co zabrać?