Jin Joga bądź Yin Yoga to nowoczesna forma praktyki jogicznej, która prowadzi do zwiększenia elastyczności i pogłębienia świadomości ciała. Działania jin jogi oddziałują na tkanki głębokie – ścięgna, kości, stawy oraz powięź. 

W czasie zajęć zajmiemy się głębokim, ale łagodnym rozciąganiem ciała, skupieniem na komforcie psychicznym i fizycznym oraz na pracy nad słuchaniem sygnałów płynących z ciała i akceptacją własnych ograniczeń. Do praktyki asan dołączymy również krótkie i proste techniki medytacyjne i relaksacyjne, oparte na oddechu, wizualizacji oraz metodzie Mindfulness.

Korzyści płynące z praktyki jin jogi:

– Zwiększa mobilność i zakres ruchu w stawach, przez skupienie na pracy z tkanką łączną,
– gwarantuje zachowanie równowagi pomiędzy siłą i elastycznością oraz zapewnia stabilność i bezpieczeństwo stawów,
– poprawia funkcjonowanie organów wewnętrznych,
– stymuluje system immunologiczny,
– równoważy energetycznie,
– stymuluje odbudowę kości,
 – na poziomie energetycznym oddziaływuje na meridiany (kanały energetyczne), oczyszcza je i odblokowuje,
– wytwarza wewnętrzne ciepło.

Stopień intensywności:

Co zabrać?