5 rzeczy, które warto wiedzieć zanim rozpoczniesz praktykę jogi

Warto wybrać rodzaj jogi pod swój temperament. Odmian jogi jest bowiem wiele!

Najlepiej rozpocząć od poziomu początkującego, gdzie poznasz podstawowe pozycje, a instruktor wskaże Ci właściwą pomoc, ułatwiającą wejście w pozycję. Zwróci też uwagę na Twoje indywidualne potrzeby, ewentualne dolegliwości w ciele.

Jakie kroki warto wykonać:

1)Sprawdź kilka sesji i wybierz rodzaj jogi, która Ci odpowiada

2) Poznaj podstawy, zacznij od poziomu jogi dla początkujących

3) Daj sobie czas na wykonanie asan, zarówno na macie jak i w hamaku

3) Jeśli masz jakieś dolegliwości, zgłoś je instruktorowi przed praktyką

4) Wybierz wygodny strój i weź ze sobą matę, lub skorzystaj z maty w studio, używając swojego ręcznika.

Oto kilka odmian jogi, których możesz spróbować w „6 Stóp nad Ziemią”:

Strala Joga dla indywidualistów, duża swoboda w interpretacji, szybsze tempo zmian. Ciało pozostaje w ciągłym ruchu.

Hatha Joga statyczna forma jogi, gdzie trwamy w pozycjach dłużej.

Vinyasa to płynne sekwencje na bazie powitań słońca.

Aerial ®  Joga dla poszukujących, odważnych ale i ciekawych nowości.

 

Jeśli nigdy wcześniej nie ćwiczyłaś/łeś jogi najlepszym rozwiązaniem jest wzięcie udziału w 8-tygodniowym kursie jogi dla osób początkujących.

O starcie wszystkich kursów dla początkujących dowiesz się tutaj.


Post Your Thoughts